Сторінки

Календарно-тематичне планування укр.м. і л-ра

8 к л а с Українська мова (70 год, 2 год на тиждень) Календарно-тематичне планування для 8-го класу складено відповід- но до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–12 класи / Г.Т. Шелехова, В.І. Тихоша, А.М. Корольчук, В.І. Но¬ восьолова, Я.І. Остаф; за ред. Л.В. Скуратівського. – К., 2005. (зі змінами 2015 року). Фронтальнi види контрольних робiт Форми контролю I семестр I I семестр Контроль мовної теми 3 3 Письмо: переказ 1 1 твір 1 1 диктант 1 1 Аудіювання - 1 Читання мовчки 1 - Читання вголос - 1 Говоріння: Усний переказ 1 - Усний твір - 1 Діалог 1 - № Зміст програмового матеріалу Дата Примітка 1 Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впли¬ ву Повторення та узагальнення вивченого 2 Урок мовленнєвого розвитку. Повторення відомостей про текст, стилі жанри й типи мовлення 3 Повторення основних понять з лексикології. 4 Урок мовленнєвого розвитку. Виразне читання художнього тек¬ сту, вимоги до мовлення, ситуації спілкування. Особливості по¬ будови опису місцевості, пам’яток історії та культури. Багатство фразеології української мови. 5 Основні правила правопису (за вибором учителя). Синтаксис і пунктуація 6 Словосполучення. Будова і види словосполучень за способом вираження головного слова 7 Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий стислий переказ розпо¬ відного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі 8 Речення прості і складні (повторення), двоскладні й односкладні. 9 Речення прості і складні (повторення), двоскладні й односкладні. 10 Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз переказу. Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в науковому стилі за складним планом. 11 Контрольна робота. Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис і пунктуація (тестування). Просте речення. Двоскладне речення 12 Підмет і присудок. Способи вираження підмета. Узгодження головних членів речення 13 Способи вираження присудка. Тире між підметом і присудком. 14 Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та куль¬ тури в публіцистичному стилі. 15 Речення поширені і непоширені (повторення). Порядок слів у ре¬ ченні. Логічний наголос. 16 Аналіз контрольного переказу. Другорядні члени речення. Озна¬ чення 17 Прикладка як різновид означення. Написання непоширених при¬ кладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки. 18 Додаток як другорядний член речення. 19 Обставина. Види обставин за значенням. Способи вираження їх 20 Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами Односкладні прості речення. Неповні речення 21 Односкладні прості речення з головним членом у формі присуд¬ ка. Означено-особові та узагальнено-особові речення 22 Урок мовленнєвого розвитку. Особливості побудови опису міс¬ цевості. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі 23 Неозначено-особові речення 24 Безособові речення 25 Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі за складним планом. 26 Односкладні речення з головним членом у формі підмета (на¬ зивні) 27 Аналіз контрольного твору-опису. Односкладне речення як ча¬ стина складного речення 28 Урок мовленнєвого розвитку. Створення власних висловлювань. Діалог, складений на основі радіо- чи телепередач. Усний стис¬ лий переказ тексту публіцистичного стилю (у тому числі на основі прослуханих радіо- і телепередач) 29 Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки тексту публі¬ цистичного стилю. 30 Аналіз контрольного диктанту. Повні і неповні речення. Тире в не¬ повних реченнях 31 Контрольна робота. Просте речення. Двоскладне речення. Одно¬ складні прості речення. Неповні речення (тестування) 32 Повторення вивченого Речення з однорідними членами 33 Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим, змішаним зв’язком). 34 Поширені і непоширені однорідні члени речення. Смислові відно¬ шення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові). 35 Речення з кількома рядами однорідних членів. 36 Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Протокол. 37 Однорідні й неоднорідні означення. 38 Кома між однорідними членами 39 Урок мовленнєвого розвитку. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки. 40 Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. 41 Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис пам’яток історії і культури за картиною в публіцистичному стилі. Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) 42 Звертання непоширені й поширені. Риторичне звертання. 43 Розділові знаки при звертанні 44 Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю із творчим завданням 45 Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю із творчим завданням 46 Вставні слова (словосполучення, речення). Групи їх за значен¬ ням. 47 Аналіз контрольного переказу. Розділові знаки при вставних сло¬ вах (словосполученнях, реченнях) 48 Розділові знаки при вставних словах (словосполученнях, речен¬ нях) 49 Використання речень зі звертаннями і вставними словами у мов¬ ленні. 50 Узагальнення й систематизація з теми. 51 Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, речен¬ нями) (тестування). 52 Урок мовленнєвого розвитку. Інтерв’ю в публіцистичному стилі. Речення з відокремленими членами 53 Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени ре¬ чення. Синоніміка простих речень з відокремленими членами і складних речень 54 Відокремлені прикладки 55 Відокремлені означення і прикладки 56 Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний твір-опис пам’яток історії і культури за картиною в публіцистичному стилі 57 Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний твір-опис пам’яток історії і культури за картиною в публіцистичному стилі 58 Відокремлені обставини. Правильна побудова речень з дієпри¬ слівниковими зворотами. 59 Аналіз контрольного твору-опису. Відокремлені обставини. Діє¬ прислівникові звороти як засіб зв’язку речень у тексті 60 Відокремлені додатки. 61 Контрольний диктант. Контрольне аудіювання тексту художнього стилю. 62 Аналіз контрольного диктанту. Відокремлені уточнювальні члени речення 63 Синоніміка простих речень з відокремленими членами і складних речень. 64 Узагальнення й систематизація з теми 65 Контрольна робота. Речення з відокремленими членами (тесту¬ вання). 66 Урок мовленнєвого розвитку. Повідомлення на тему про мову, що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі. Повторення в кінці року відомостей про просте речення 67 Словосполучення. Речення, його види 68 Головні та другорядні члени речення. 69 Розділові знаки у простому ускладненому реченні 70 Підсумково-узагальнювальний урок.

Немає коментарів:

Дописати коментар